Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine 3Vitana so določeni v skladu z veljavnim Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.

Opredelitev pojmov
1. Ponudnik je 3Vitana – Center za celosten razvoj, Ulica Zore Majcnove 14, 1000 Ljubljana.
2. Uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v spletni trgovini.
3.Spletna trgovina je informacijski sistem namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov   uporabniku.

Prijava
Ob registraciji v spletno trgovino obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo, ki ga določi sam. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in ga povezujeta z izpolnjenimi podatki. Po registraciji obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine 3Vitana (www.3vitana.si), pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem. Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
1. identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, davčna številka),
2. kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
3.bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
4. dobavljivost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani, naj bi bil dobavljiv v razumljivem roku),
5. pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
6. vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene, razvidno mora biti ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
7. način plačila in dostave,
8. časovno veljavnost ponudbe,
9. rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe skladno z ZVPot,
10. pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Postopek nakupa
Ko uporabnik izbere izdelek ali izdelke in s potrdilom na gumb "zaključi nakup" odda naročilo, mu spletna trgovina pošlje elektronsko pošto "Potrdilo o naročilu" s podrobnostmi naročila (izdelki, cene, količine, uporabnikovi podatki...). S tem je naročilo potrjeno. Na osnovi potrjenega naročila in pri izbiri načina plačila preko TRR, spletna trgovina izda predračun za plačilo naročila. V primeru plačila preko plačilnega procesorja PayPal, spletna trgovina predračun ne izda. Pri obeh načinih plačila spletna trgovina izda kupcu račun na trajnem mediju.

Plačilo
Ponudnik izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in obvestilom uporabniku, kako odstopiti od nakupa in kako izdelke vrniti. Uporabnik plača naročeno blago po predračunu na TRR ali preko PayPal-a.

Dostavni rok
Ponudnik zbira naročila za izdelke načeloma ves mesec (ponudnik lahko po lastni presoji blokira možnost naročanja izdelkov), pri čemer po plačilu naročila, izdelke naročene:
- od 1. do 15. dne tekočega meseca dostavi v 8 delovnih dneh od 16. dne meseca v katerem je bilo naročilo oddano ter izdelke naročene
- od 16. do zadnjega dne tekočega meseca dostavi v 8 delovnih dneh od zadnjega dne v mesecu oddaje naročila,
v ostalih primerih pa v roku do 15 delovnih dni. Za izdelke, ki jih ponudnik nima na zalogi je dobavni rok do 15 delovnih dni po prejetem naročilu. V primeru daljšega dobavnega roka bo ponudnik o dobavnem roku obvestil kupca po elektronski pošti ali po telefonu.

Dostava
Ponudnik dostavi naročeno blago le na podlagi plačanega predračuna oziroma plačila izvedenega preko PayPala in mora blago dostaviti v obljubljenem dostavnem roku. Ob dobavi mora uporabniku nuditi še dodatne informacije glede pravice do odstopa, predvsem pogoje in način izvršitve same pravice. Zagotoviti mora vse potrebne informacije glede naslova, kamor se uporabnik lahko obrne v primeru pritožbe in informacije glede garancij ter servisa oziroma drugih storitev po zaključku pogodbe. Stroški dostave se usklajujejo s pogoji in  veljavnim cenikom Pošte Slovenija ali DPD. 

Možen je tudi osebni prevzem naročenih izdelkov (lahko z lastno embalažo - v tem primeru vam odštejemo strošek embalaže od zneska nakupa), in sicer na lokaciji Trnovo - Koseskega ulica 20 v Ljubljani, v ponedeljek in sredo od 11.00 do 13.00 ali v torek od 17.00 do 19.00. V primeru lastne embalaže ne odgovarjamo za njeno zdravstveno ustreznost.

Poštnina
Poštnina za dostavo naročenega blaga znaša 5,00 eur. Ponudnik si pridržuje pravico do spremembe cene poštnine.

Veljavnost ponudbe
Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila. Vse cene vsebujejo DDV. Cene v spletni trgovini se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. Slike so lahko samo simbolične in ne odražajo vedno v celoti dejanskega stanja.

Varnost
Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil.

Odgovornost
Vsi podatki na spletni strani 3Vitana, ki bi lahko na kakršen koli način vsebovali ali nakazovali na zdravstveni aspekt ali (samo)zdravljenje, so uporabni zgolj kot vir splošnih informacij in niso nadomestilo za posvet z zdravnikom ali s farmacevtom. V zvezi s svojim zdravstvenim stanjem oziroma boleznijo se obvezno obrnite na osebnega zdravnika ali farmacevta.
Prav tako kupce naših artiklov naprošamo, da pred uporabo zrnja žit, psevdo-žit, stročnic in drugih v zrnju živil, preverijo morebitno prisotnost trdih drobcev (primesi).

Komunikacija
Z uporabnikom sme ponudnik stopiti v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu prvi izrecno ne nasprotuje.

Arhiviranje pogodb
Pogodba, ki jo skleneta ponudnik in uporabnik je trajno shranjena pri 3Vitana – Center za celosten razvoj,Ulica Zore Majcnove 14, 1000 Ljubljana. Promocijska elektronska sporočila morajo vsebovati naslednje sestavine:
1. jasno in nedvoumno morajo biti označena kot reklamna sporočila,
2. pošiljatelj mora biti jasno razviden,
3. različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, morajo biti označene kot takšne - prav tako morajo biti jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
4. željo uporabnika, da ne prejemajo reklamnih sporočil, je potrebno spoštovati.

Pravica do odstopa od nakupa ter vračilo blaga
V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) lahko naročeno blago, kupljeno po pogodbi na daljavo (kamor spada tudi nakup preko interneta), brez razloga vrnete. Pravico do odstopa od pogodbe kupec uveljavlja tako, da v roku 14 dni od prejema blaga pisno sporoči ponudniku na naslov trgovina@3vitana.si, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je oddano v roku. Kupec mora nato najkasneje v 30 dneh po sporočilu o odstopu od pogodbe vrniti blago, v nespremenjeni količini in nepoškodovano ter še neuporabljeno zasebnemu zavodu 3Vitana - Center za celosten razvoj na naslov Ulica Zore Majcnove 14, 1000 Ljubljana. Stroške vračila blaga plača kupec. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
Natančneje, zgoraj opisano, opredeljuje Zakon o varstvu potrošnikov (Uradni list RS, št. 98/04 – uradno prečiščeno besedilo, 114/06 – ZUE, 126/07, 86/09, 78/11, 38/14 in 19/15).

Vračilo kupnine
Če odstopate od naročila, vam po prejemu blaga in ugotovitvi, da je to nepoškodovano, v nespremenjeni količini in še neuporabljeno, skladno z zakonom vrnemo vsa opravljena plačila. Stroške vračila blaga pri odstopu od naročila krije kupec. Denar vrnemo takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu od naročila ter vrnitvi blaga. Kupec ob vračilu blaga pošlje tudi račun za blago in osebne podatke ter transakcijski račun kamor želi, da se vrne plačilo.
Natančneje, zgoraj opisano, opredeljuje Zakon o varstvu potrošnikov (Uradni list RS, št. 98/04 – uradno prečiščeno besedilo, 114/06 – ZUE, 126/07, 86/09, 78/11, 38/14 in 19/15).

Pritožbe
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik mora postaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Postopek za oddajo pritožb mora biti na voljo na spletnih straneh, enostaven za uporabo in zaupen. Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Informacija za potrošnike v zvezi s spletnim reševanjem sporov
Evropska komisija je postavila spletni portal, namenjen spletnemu reševanju sporov med strankami (ODR portal). Ta portal služi kot stična točka za izvensodno poravnavo sporov med strankami, kateri se nanašajo na obligacijska razmerja spletnih prodaj oziroma storitev. Potrošniki lahko dostopajo do navedenega portala preko povezave :
http://ec.europa.eu/consumers/odr


Naša spletna stran za boljše delovanje uporablja piškotke! Želite izvedeti več?
Ali se strinjate, da na vaš računalnik naložimo piškotke za ta namen?